بلاگ

کادوی لوازم تحریر با باکس هدیه لوازم تحریر

کادوی لوازم تحریر با باکس هدیه لوازم تحریر

لوازم تحریر از جمله وسایلی هستند که در هر سن و موقعیتی که باشیم مورد نیاز ما خواهند بود. بنابراین اگر قصد دارید به شخصی هدیه دهید و نمی‌دانید که چه چیزی برای او مناسب است، می‌توانید به گزینه کادوی لوازم تحریر فکر کنید. تقریبا همه افراد از هدیه گرفتن لوازم تحریر خوشحال می‌شوند. به خصوص اگر شما انواع باکس هدیه لوازم تحریر شامل وسایل مختلف برای آن ها تهیه کنید و با تزئینات و بسته بندی مناسب هدیه خود را زیباتر نمایید. در ادامه با برخی از بهترین انواع کادوی لوازم تحریر و نکات خرید آن ها آشنا خواهید شد.

کادوی لوازم تحریر برای چه اشخاصی مناسب است؟

کادوی لوازم تحریر تقریبا می‌تواند برای اغلب افراد مناسب باشد. اگر قصد دارید به دوستان یا افراد خانواده خود هدیه دهید می‌توانید بر اساس نیاز او و موقعیت و سن و سالش، وسایل مختلفی را در باکس هدیه خود قرار دهید. به عنوان مثال برای کودکان دبستانی یا نوجوانان دبیرستانی می‌توانید از انواع لوازم تحریر که در مدرسه کاربرد دارند استفاده کنید. 

همچنین می‌توانید لوازم تحریر دیگری مانند انواع دفتر پلنر یا برخی اکسسوری های دیگر را نیز به کادوی خود بیفزایید. کادوی لوازم تحریر برای دانشجویان نیز بسیار کاربردی خواهد بود. زیرا آن ها هم مانند دانش آموزان به لوازم تحریر برای درس خواندن احتیاج دارند. 

اگر می‌خواهید به یک فرد بزرگسال و شاغل هدیه بدهید هم می‌توانید کادوی لوازم تحریر را در نظر بگیرید. یک جعبه خودکار یا روان نویس می‌تواند هدیه بسیار مناسبی برای هر فرد شاغل در محیط های مختلف باشد. همچنین برخی مشاغل نیازمندی های دیگری به لوازم تحریر مختلف دارند که با هدیه دادن آن ها می‌توانید آن فرد را خوشحال کنید.

برای هدیه دادن لوازم تحریر لازم نیست که حتما فرد محصل یا شاغل باشد. کودکان و یا افراد خانه دار هم می‌توانند از لوازم تحریر استفاده های مختلفی داشته باشند و از هدیه گرفتن آن خوشحال شوند. بنابراین با خیال آسوده می‌توانید انواع لوازم تحریر را بر اساس سن و موقعیت فرد انتخاب نموده و در مناسبت های مختلف به افراد هدیه دهید.

بهترین انواع کادوی لوازم تحریر

لوازم تحریر به طور کلی گستره بزرگی از وسایل مختلف را شامل می‌شود که برای موقعیت ها و کاربرد های متفاوتی ساخته شده‌اند. زمانی که قصد دارید یک کادوی لوازم تحریر آماده کنید و به یک شخص خاص هدیه دهید، ممکن است انتخاب هدیه مناسب از میان تنوع بسیار بالای لوازم تحریر کمی دشوار باشد. در ادامه با برخی از بهترین انواع لوازم تحریر که به عنوان یک هدیه گزینه مناسبی هستند آشنا خواهید شد.

انواع دفتر

دفتر ها به طور کلی انواع بسیار زیادی دارند و از جنبه های مختلف دسته بندی می‌شوند. انواع دفتر را می‌توان بر اساس خط دار، بدون خط یا شطرنجی بودن دسته بندی کرد. همچنین سایز دفتر ها نیز بسیار متنوع است و شما می‌توانید دفتر هایی با سایز آ3 یا کوچکتر از آ5 داشته باشید. جنس جلد دفتر، نحوه صحافی دفتر، طرح جلد و تعداد برگه های آن نیز از جمله عواملی هستند که باعث تمایز دفتر های مختلف از یکدیگر می‌شوند.

دفتر ها می‌توانند یکی از بهترین انواع کادوی لوازم تحریر باشند. از یک کودک زیر سن دبستان تا مادربزرگ ها و پدربزرگ ها همگی از هدیه گرفتن یک دفتر زیبا خوشحال خواهند شد. نکته مهم این است که دفتری که تهیه می‌کنید با نیاز ها و شخصیت فرد هماهنگ باشد.

انواع دفتر نقاشی بدون خط برای کودکان و یا بزرگسالانی که در حال یادگیری نقاشی هستند گزینه بسیار مناسبی است. همچنین دفتر های پلنر و برنامه ریزی هدیه بسیار مناسبی برای اغلب افراد به خصوص نوجوانان و جوانان هستند. دفتر های خط دار معمولی هم از جمله وسایلی هستند که در هر سنی و هر شرایطی برای نوشتن به آن ها نیاز داریم.

بنابراین اگر قصد هدیه دادن لوازم تحریر به افراد مختلف را دارید، دفتر می‌توانید اولین و بهترین انتخاب شما برای کادوی لوازم تحریر باشد. نوع صحافی، طرح جلد، تعداد برگه ها و نوع دفتر را بر اساس نیاز افراد و سلیقه آن ها انتخاب نمایید.

بهترین انواع کادوی لوازم تحریر

انواع خودکار

بعد از دفتر ها، انواع خودکار گزینه بسیار مناسبی برای کادوی لوازم تحریر هستند. خودکار ها تنوع بسیار بالایی از لحاظ نوع بدنه، رنگ، برند و ویژگی های دیگر دارند. برخی خودکار ها از برند های خاص در جعبه های چوبی یا فلزی شکیل و زیبا قرار می‌گیرند و هدیه بسیار ارزشمندی برای افرادی هستند که احترام زیادی برای آن ها قائلید.

همچنین خودکار های رنگی متنوعی در بازار موجود هستند که می‌توانید برای استفاده های روزمره و یا خوشحال کردن کودکان و نوجوانان آن ها را هدیه دهید. خودکار های معمولی با رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سبز هم که به صورت روزمره مورد نیاز اغلب افراد هستند می‌توانند هدیه بسیار مناسبی باشند.

خودکار ها برند های مختلف داخلی و خارجی بسیاری دارند که قیمت های آن ها با یکدیگر متفاوت است و بر اساس بودجه شما گزینه های بسیاری پیش رویتان خواهد بود. بنابراین می‌توانید یک یا چند خودکار و یا یک خودکار تک در بسته بندی زیبا را در باکس هدیه لوازم تحریر خود قرار دهید و نزدیکان خود را خوشحال کنید.

انواع مداد

علاوه بر خودکار و دفتر، مداد نیز می‌تواند کادوی لوازم تحریر مناسبی باشد. مداد ها نیز انواع بسیار زیادی داشته و هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. امروزه تنها کودکانی که تازه شروع به نوشتن کرده‌اند از مداد برای نوشتن استفاده می‌کنند و اغلب افراد با خودکار می‌نویسند. با این حال مداد ها برای بزرگسالان نیز کاربرد دارند. 

به عنوان مثال انواع مداد های طراحی و گرافیتی برای افرادی که شروع به یادگیری طراحی کرده‌اند بسیار مناسب است. مداد های رنگی در بسته بندی های مختلف 6، 12، 24، 36 رنگی و بالاتر هدیه مناسبی برای افراد در سنین مختلف هستند. تقریبا همه کودکان از هدیه گرفتن مداد رنگی خوشحال می‌شوند. بزرگسالانی که به رنگ آمیزی و نقاشی علاقه دارند هم می‌توانند افراد مناسبی برای هدیه گرفتن مداد رنگی باشند.

جامدادی

یکی دیگر از انواع کادوی لوازم تحریر که برای اغلب افراد مناسب است جامدادی است. جامدادی ها می‌توانند ابعاد، جنس و طرح و رنگ های بسیار متنوعی داشته باشند. همه افرادی که تعدادی مداد و خودکار با خود حمل و به طور روزانه از آن ها استفاده می‌کنند، برای سازماندهی این وسایل به یک جامدادی نیاز دارند.

جامدادی ها می‌توانند طرح های رنگارنگ و کودکانه داشته باشند و یا ساده باشند و برای بزرگسالان کاربرد داشته باشند. همچنین می‌توانند بسیار بزرگ و دارای زیپ های مختلف باشند و یا یک زیپ با فضای محدود داشته باشند. نوع جامدادی مناسب برای هر فرد را نیاز ها، سن و موقعیت او مشخص می‌کند.

دیگر وسایل

وسایل بسیار دیگری هستند که می‌توانید به عنوان کادوی لوازم تحریر به عزیزانتان هدیه دهید و آن ها را خوشحال کنید. اگر می‌دانید که فرد به وسیله خاصی نیاز دارد می‌توانید آن را به باکس هدیه لوازم تحریر خود اضافه کنید و نیازی نیست در این زمینه سخت گیر باشید که تمام هدیه ها باید لوازم تحریر باشند. به عنوان مثال می‌توانید علاوه بر لوازم تحریر وسایلی مانند کتاب، قمقمه، ماگ، جوراب، عطر و اسپری، کرم دست و صورت، ماسک صورت، لوازم آرایش، کلاه، گل خشک، خوراکی، اکسسوری و هر وسیله کوچک دیگری که می‌دانید فرد را خوشحال می‌کند به باکس اضافه کنید. برخی از لوازم تحریر دیگری که می‌توانند در این باکس قرار بگیرند به شرح زیر است.

  • انواع پاک کن (ساده و طرح دار)
  • انواع تراش 
  • خط کش و شابلون
  • برچسب (ساده یا طرح کارتونی و غیره)
  • انواع زیردستی و تخته شاسی
  • ماژیک (وایت برد و هایلایتر)
  • آبرنگ و گواش و قلم مو
  • و غیره

نکات خرید کادوی لوازم تحریر

کادوی لوازم تحریر هدیه بسیار مناسب و خوشحال کننده‌ای است و می‌توانید با کمی وقت گذاشتن و کنار هم قرار دادن وسایل مناسب سن و سلیقه فرد، علاقه خود را به او نشان دهید و اثبات کنید که خوشحالی او برای شما مهم است. با این حال در هنگام خرید لوازم تحریر برای هدیه دادن باید برخی نکات را در نظر داشته باشید که مهم‌ترین آن ها به شرح زیر است.

  • مناسب سن فرد خرید کنید. برای کودکان وسایل رنگارنگ و کارتونی و برای بزرگسالان وسایل ساده با رنگ مورد علاقه فرد تهیه کنید.
  • سلیقه فرد را در نظر بگیرید. اگر می‌دانید که فرد هدیه گیرنده به شخصیت کارتونی خاصی یا تم رنگی مشخصی علاقه دارد سعی کنید اغلب وسایل این تم را رعایت کنند.
  • نیاز فرد را به خاطر بسپارید. اگر فرد محصل یا شاغل است می‌توانید نیاز او به لوازم تحریر را با هدیه دادن لوازم تحریر برطرف کنید. همچنین می‌توانید قبل از خرید از او بپرسید که چه وسایلی نیاز دارد.
  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید. فرقی نمی‌کند فروشگاه حضوری باشد یا آنلاین، اعتبار فروشگاه را بررسی کنید و با خیال آسوده هدیه بخرید.
  • وسایل با کیفیت تهیه کنید. اگر بودجه شما محدود است، تعداد لوازم تحریر موجود در باکس را کمتر کنید اما سعی کنید کیفیت آن ها در بهترین حالت باشد.
  • لزومی ندارد که وسایل موجود در باکس هدیه لوازم تحریر همگی به هم مرتبط و از یک برند و طرح باشند. سعی کنید وسایلی که مورد نیاز فرد است و او را خوشحال می‌کند را در اولویت قرار دهید.

نتیجه گیری

اگر تولد یکی از عزیزان شما نزدیک است و این سوال در ذهن شما به وجود آمده که برای تولد دوستم چی بخرم؟ کادوی لوازم تحریر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. شما می‌توانید یک باکس تهیه کنید و دو یا سه قلم و یا بیشتر از لوازم تحریر مختلف را در این باکس قرار دهید و تزئین کنید. این باکس هر فردی را خوشحال خواهد کرد و قطعا مورد استفاده او خواهد بود.

سوالات متداول

1-چه وسایلی را می‌توان در باکس هدیه لوازم تحریر قرار داد؟

انواع لوازم تحریر مانند دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، تراش، جامدادی و غیره می‌توانند در کنار وسایل دیگری مانند کتاب، ماگ و قمقمه، جوراب، لوازم آرایشی بهداشتی، اکسسوری و بسیاری وسایل دیگری در باکس هدیه لوازم تحریر قرار گیرند.

2-آیا کادوی لوازم تحریر هزینه بالایی دارد؟

میزان هزینه‌ای که برای کادوی لوازم تحریر پرداخت می‌کنید بستگی به برند و کیفیت وسایل و نوع آن ها دارد. شما می‌توانید از هر وسیله نمونه های داخلی و با کیفیت نیز پیدا کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. همچنین می‌توانید وسایل ساده‌تری انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید مداد رنگی بخرید می‌توانید تعداد رنگ کمتری را انتخاب کنید.

3-آیا باکس هدیه لوازم تحریر برای همکارانم هدیه مناسبی است؟

بله، اغلب افرادی که در محیط های اداری مشغول به کار هستند به انواع لوازم تحریر نیاز دارند. همچنین لزومی ندارد که لوازم تحریر حتما برای محیط کار او مورد استفاده قرار گیرند. شما می‌توانید لوازم تحریری مانند دفتر پلنر را برای استفاده شخصی به او هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *